5 Eylül 2013 Perşembe

KÜÇÜK KIRMIZI ELBİSELİ KIZ

  

       Bir gün içerisinde sadece 10 dakikalık yaşadığınız bir olay size birçok şey kazandırabilir. Tıp
kı Erikli'de bir akşam çarşıda yaşadığım bir olay gibi;
       Çarşıda gezerken tüm masumiyetiyle dikkat çeken küçük
kırmızı elbiseli kız ...
Önünde küçük bir tezgah ve tezgahta kendi el emeğiyle dondurma çubuğundan, deniz kabuklarından yaptığı küçük süs eşyaları duruyordu. Başında da belli ki kızının yaptığı işle gurur duyan babası...
       Yanlarından geçerken onlara bakıp tebessüm etmemek elde değildi ve bu tebessüm babasının dikkatini çekti. Kızına fark ettirmeden bana işaret ederek yere para attı ve atar atmaz cümlesi şu oldu : "Bakar mısınız, yere paranız düştü" Duyar duymaz bi şaşkınlık yaşadım fakat babanın parayı kendisinin yere attığından emin olduğum için bir kaç saniye içerisinde yüz ifadesinden ne yapmaya çalıştığını anlamak zor olmadı.Hiç bozuntuya vermeden parayı yerden alıp tezgaha yöneldim.
       Beni görünce küçük kızın yüzündeki hüzün kendini yavaş yavaş mutluluğa bıraktı ve ben el emeğiyle yaptığı süs eşyalarının fiyatlarını sordukça mutluluğu artmaya başladı.
Elimdeki paranın yettiği kadar süs eşyası aldım ve küçük kızın yüzüne bakarak tebessümüne tekrar tanık olup yanından sevinçle ayrıldım.
      Yaşadığım bu olayın şaşkınlığıyla biraz ilerledikten sonra arkamı tekrar döndüğümde bu masumiyetin etraftaki insanların da dikkatini çektiğini ve küçük kızın etrafının kalabalıklaşmaya başladığını fark ettim.
      Çocuğunuzu küçük şeylerle mutlu edebilir ve küçük yaşta ona hayatı öğretmeye başlayabilirsiniz.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa