1 Şubat 2014 Cumartesi

Unutamadım... (Şiir)


Bugün seni unutamadığımı bir kez daha hatırladım. Birkaç ömür sığdırdığım zamanlar; hep seninleydi.

Durup dokunup seni andım.

Minik zamanları hissetmek zor deyişini anımsadım sonra. Sonra o minik zamanları gözlerime iliştirişini...

Bana bakmayı sevişini!
Sevmeyi önemsemeyişini...

Giderim, derdin. Gülümseyişini alır giderim.
Seni gülümseyişini de senden alarak terkederim...

Sonra: "Duramam" derdin.
"Duramam, gözlerin hatırlanır."
"Duramam, hatrımda bakışların kalır."
"Duramam
Duramam" derdin. "Ben giden olamam."

"Zira nefesim dahi sensiz nefessiz kalır."

Bugün sana dair her şeyi topladım. Bugün de seni hatırladığımı, tıpkı dünkü gibi...

Unutamadım!


Asena Gülsüm Güneş

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa