2 Ekim 2013 Çarşamba

UMUT GÖZLÜ ÇOCUK




 Aslında bu hikaye benim, arkadaşımı sadece durağa bırakacağımı ve hiçbir şey olmadan geri döneceğimi düşünmemle başladı. Fakat duraktayken umut gözlü sarı saçlı çocuğun “Merhaba abla “ demesiyle yerini daha farklı bir durumun gerçekleşeceği düşüncesine bıraktı. 

       Umut gözlü çocuk 6. Sınıf öğrencisi ve derslerini çok seviyor…

Elinde de bir melodika çantasını görünce sormadan edemedim.
- “Melodika mı çalıyorsun sen ?"
-“Evet ama içinde selpak var” demesiyle çantayı açtı ve içinde itinayla dizmiş olduğu selpakları gösterdi.“Satıyorum abla ben bunları iskelede. Yaz da geliyor insanlar terleyip daha çok selpak alacaklar, işler daha da açılacak inşallah.”
- Melodikan var mı peki?
- Evet var.
- Çalabiliyor musun ?

- Hayır nefesim yetmiyormuş benim onu da yeni anladım. Çalmayı istiyorum ama çalarken yarıda kalıyorum nefesim kesiliyor.
- Neden ?
- Bilmiyorum abla
- Peki kaç kardeşsiniz siz ?
- Ablam var o da liseye gidiyor. Hediyelik oyuncak satıyor. Bi tane de ikiz kardeşim vardı o da vefat etti. Yoksa iki kız bir erkek olacaktık.
- Kaç saat çalışıyorsun peki ?
- Akşam 9 da başlıyorum 2 saat çalışıyorum 11 de tekrar otobüse binip evime dönüyorum.
- Peki kazandığın para yetiyor mu, n’apıyorsun ?
- Biz ablamla düşündük. Kutu dondurma ,çiğ köfte bi de midye alacağız ziyafet yapacağız diyoruz ama alamıyoruz.

Derken bir sessizlik …
Daha sonra otobüsün gelmesiyle umut gözlü çocuk veda etti..

6. sınıf öğrencisisiniz.. Küçük umutlarınız var… ve bunları gerçekleştirebilmeniz için selpak satmanız gerekiyor. MUTLU OL VE UMUDUNU HİÇ YİTİRME UMUT GÖZLÜ ÇOCUK…


Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa