5 Aralık 2013 Perşembe

SON ÇIKIŞ YOLUM : KELİMELERİM (Deneme)

     Hayatım hep engebeli yollardan geçti. Yaşım 21 acının her türlüsüne  şahit oldum ve oluyorum.Şahsım sadece  aşk çemberinde dolaşmıyor.Yaşadığımız acılar, mutluluklar,hüzünler ,sevinçler ve  anılar da mevcut.Yüreğim gittikçe şeffaflaşmaya başladı;Vicdanım yanı başıma oturdu.Duygularım köpürdü.Düşüncelerim beynime çakılıverdi. Babamı düşündüm. Annemi sevdim.Yaşadıklarımı göz önüne getirdim.Yüreklere ulaşmak istedim.Sonra yolda  giderken, yolunu kaybetmiş birine  yol tarif etmenin hazzını yaşadım.Oğlunu kaybeden babanın feryadına karıştım.Dedim ki ;Birlik olmak varken, dostça yaşamak varken,insana insan gibi muamele göstermek varken,yaralarımız hala dinmez.Neden ölümlü dünyada kalpler hep kırılır ? 
Nedenlerde boğuldum !..

Sonra iyi tarafından düşünmek istedim , bu hayatı ...

Aslında hayat güzelmiş de kötüleştirenler varmış.Daha yolun başındayım, asla kendimi şair olarak görmedim. Övünmedim, kibirlenmedim.Kimine göre hanımefendi , kiminin en iyi dostu,sırdaşı;kiminin hiçbir şeyiyim. Çok şükür herkese aynı mesafedeyim.Yıkık duvar, Öksüz sayfa ,umutların ,yarınların,canların bir  çatı altında bağdaş  kurup birleştiği yüreklerin otağı'' Hep iyi halimizin demlerinde buluştuk''
.Yeri geldi gülümsedik,dertleştik,tartıştık , anı olduk anılarda yaşadık.Can olduk , cana can kattık.Çok defa  hüzne boğulduk. Kıskanıldık ne garip değil mi ?İncitildik ,bazen ağır eleştirilere maruz kaldık.Kimileri sövüp saydı, kimileri ön yargılı davranıp kırıp döktü. Yine de ateşe  su olduk.Bıçak yaralarını  görmezden gelip çoşkuyla  gül uzattık;ama hep şunu  izah etmeye çalıştım;herkes sevebilir ,aşık olur çalışır,kazanır,kaybeder,Kimi zaman ağlar ,güler ,kanar kandırır... Ama herkes efendi olamaz , tabi ki herkes şiir yazabilir , ama  herkes kelimelere kendini katamaz , arasına karışıp kaybolamaz...

Bu ne bir veda ne de  koskoca bir elveda..Güzel yaşamak adına,içimiz rahat bir şekilde dönmekten yana bir başlangıç ,güvenmek ,unutulmamak adına ..

Kim bilir belki bir hikayeye de veya romanda karşılaşırız.Belki de şiir kitabında selamlaşırız.

Susar yüreklerde yaşarız..

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa